Pla d'estímul al turisme

La irrupció de el COVID-19 ha provocat un enorme impacte econòmic i social, obrint una profunda crisi econòmica que afecta amb major duresa a l'activitat turística.

Per a superar-la, l'economia local depén en gran manera de la reactivació del turisme. Per aquesta raó, és necessari promoure la recuperació de la demanda i impulsar el suport a les empreses i els negocis locals. Les diferents actuacions hauran de desenvolupar-se en el marc d'una estratègia que permeta continuar avançant en sostenibilitat, qualitat de vida i transformació digital, pilars sobre els quals ja se sustenta el Pla Turístic de la ciutat 2020.

Aquesta important meta global només podrà aconseguir-se amb l'esforç i el treball de tots. Per a això, Visit València està elaborant un Pla de Estímul al Turisme que reactive l'activitat a la ciutat, amb l'esforç i la participació del conjunt d'actors implicats.

Unes bases que estem desenvolupant de forma cohesionada i coordinada amb tots els agents turístics, i que estan obertes a la participació del sector i ciutadania.

Pots consultar-les ací.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Marina de Valencia
Pla estratègic Fundació Visit València