Associa el teu establiment o empresa a Visit València

Avantatges

1. Contribuir a la promoció turística de València
  2. Publicitar la seua empresa a través d'atractius i innovadors suports de promoció, màrqueting i comunicació, aconseguint un elevat públic objectiu.
  3. Unir la imatge de la seua empresa a la marca València, la ciutat de moda. Una atractiva destinació mediterrània, símbol de tradició i avantguarda, on es donen cita rellevants i cobejats esdeveniments internacionals.

Què oferim?

1. Notorietat mundial, a través de: www.visitvalencia.com , que està classificada entre les 10 millors d'Espanya (premis AUI). Accessible en 7 idiomes i que inclou reserves i compres en línia.
  2.  Aparéixer en la secció corresponent al seu establiment o empresa en alguns de els materials que editem, com poden ser el Pack turístic i el Fullet Genèric entre altres, editats en 5 idiomes i que ofereixen la informació essencial de la ciutat.
  3. Difondre la informació del seu establiment o empresa en la nostra xarxa d'Oficines de Turisme (Ocell, Paz, Ajuntament, Aeroport, platja i port).
  4. Incloure el seu establiment o empresa en la nostra pàgina web, www.visitvalencia.com, que va registrar més de dos milions de visites anuals.
  5. Aparéixer en els nostres suports digitals professionals com: València Oficina de congressos, distribuïts en aquells salons de Congressos als quals assistim, com ara: Fitur Congressos, IMEX (Alemanya), EIBTM (Espanya), AVENC (els EUA), BTC (Itàlia), Workshops, Spain Oficina de congressos…
  6. Participar en Accions Promocionals mitjançant Accions promocionals directes: Amb companyies aèries a les ciutats amb vol directe ( Ej: Paelles gegants, presentacions, degustacions de productes típics valencians…), amb la Participació en Fires i Accions Promocionals a casa.
  7. Apartat professional de la nostra web: Se'ls donarà d'alta en la secció corresponent perquè els interessats puguen consultar les seues dades i contactar amb vostés. A més, se'ls facilitarà una clau d'accés per a poder obtindre informació d'aquelles empreses que realitzaran esdeveniments a la nostra ciutat (sempre que ens autoritzen a facilitar aqueixa informació) i poder oferir-los els seus serveis.
  8. Realitzar insercions publicitàries: contractar espais publicitaris en els diferents suports dels quals disposem: guia turística, plànol de la ciutat, fullets… Més informació: visitvalencia@visitvalencia.com
  9. Ser punt de venda de la València Tourist Card: És una targeta combinada que ofereix transport públic urbà gratuït i descomptes en Museus, Oci, Botigues i restaurants concertats. Pot utilitzar-se durant 24h, 48 h o 72 h, depenent de la modalitat triada. L'establiment s'emportarà una comissió per venda, variable segons la vigència de la targeta venuda. Més informació: comercial@visitvalencia.com
  10. Deduir fiscalment l'aportació que realitza, ja que es tracta d'una Fundació sense ànim de lucre. El percentatge de deducció en quota per a Persones Jurídiques és del 35% (amb el límit del 10% de la base liquidable). Aquesta deducció s'incrementa al 40% per a les donacions realitzades a una mateixa entitat pel mateix o superior import durant almenys tres anys. Per a 2015 aquest percentatge serà del 38%. En el cas de Persones Físiques és del 75% sobre els primers 150€ aportats i del 30% sobre la resta (amb el límit del 10% de la base liquidable). Aquesta deducció s'incrementa al 35% per a les donacions realitzades a una mateixa entitat pel mateix o superior import durant almenys tres anys. Per a 2015 aquest percentatge serà del 32,5%.

Com Associar-se?

Per a ser Soci de Visit València la seua empresa o establiment ha de complir els següents requisits:

• Ser una empresa dedicada a alguna activitat turística, d'interés per al turisme o directa o indirectament relacionada  amb aquest.
  • Demostrar un mínim d'un any en l'activitat professional que al·leguen exercitar en el moment de la sol·licitud, a excepció dels hotels de nova construcció i altres allotjaments turístics que podran ser admesos des del moment de la seua obertura al públic.
  • Tindre seu a la ciutat de València o en la seua àrea metropolitana.

Per a ser admés com a soci de Visit València és necessari presentar:

• Dossier-currículum, fullet, professional de l'Empresa, que explique amb detall l'activitat a la qual es dedica l'empresa.
  • Sol·licitud d'admissió per escrit, dirigida al Director-Gerent de Visit València, emplenada per partida doble.
  • Fotocòpia d'escriptura de constitució de la societat, acreditant que l'empresa porta almenys una any funcionant.
  • Fotocòpia de la Inscripció en el Registre d'Establiments Turístics de la Generalitat o llicència d'activitat de l'ajuntament corresponent.

Igualment, l'associat ha de satisfer una quota anual, que variarà en funció de la seua categoria i que podrà abonar anual o semestralment.

Contacte: visitvalencia@visitvalencia.com. Preguntar per responsable de “Nous Associats”.

Portal de l'Asociat

Si eres membre de la fundació, accedeix des d'ací al portal de l'associat per a editar el teu contingut

Asociats