Turisme i Ciutat

Seguint el Pla estratègic, apostar per un model turístic intel·ligent per a València és planejar una estratègia bolcada en la sostenibilitat i l'accessibilitat universal de la destinació.

En l'entorn actual, i davant els reptes de futur que es pronostiquen (increment sostingut de la demanda, impacte mediambiental de la indústria turística, saturació d'espais urbans, congestió de mobilitat, etc.) la competitivitat de València com a destinació turística (i, per tant, la seua sostenibilitat i rendibilitat econòmica), requereix ineludiblement abordar aquests aspectes.

La fundació, en els seus plans d'actuació anuals, està abordant projectes nacionals i internacionals per avançar en la sostenibilitat i accessibilitat de la destinació.

Portal de l'Asociat

Si eres membre de la fundació, accedeix des d'ací al portal de l'associat per a editar el teu contingut

Asociats