Oferta de empleo

OBERTURA DEL TERMINI PER A LA COBERTURA DEL CÀRREC DE SUBDIRECCIÓ DE DESENVOLUPAMENT TURÍSTIC DE LA FUNDACIÓ VISIT VALÈNCIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Data de Publicació: Divendres, 5 Abril 2024

Termini de presentació: Des de Dimarts, 9 Abril 2024 fins el Dilluns, 22 Abril 2024

Presentació de les sol·licituds:

Els candidats/as hauran d'acreditar experiència en el coneixement i la gestió de l'activitat turística, aportant el seu Curriculum vitae. (article 27 dels Estatuts de la Fundació Visit).

El termini per a la presentació de candidatures serà de deu dies hàbils des de la publicació del present anunci.

La documentació escanejada podrà ser presentada per e-mail a l'adreça electrònica recursos-humanos@visitvalencia.com, consignant en l'assumpte la referencia Subdirector/a de Desenvolupament Turístic; per correu certificat amb justificant de recepció; en mà en la seu social de la Fundació Visit València de la Comunitat Valenciana situat en Av. De les Corts Valencianes, 41 (CP.46015), València, en sobre tancat sense cap identificació del candidat, en el qual apareixerà la llegenda «Subdirector/a de Desarrollo Turístico»

Oferta de empleo

OFERIX CONTRACTE FORMATIU PER A UN/A TÈCNIC MITJÀ DE GESTIÓ TURÍSTICA EN EL PROGRAMA DE PRODUCTES

Data de Publicació: Dijous, 28 Març 2024

Termini de presentació: Des de Dimarts, 2 Abril 2024 fins el Divendres, 12 Abril 2024

Presentació de les sol·licituds:

Si has acabat la teua carrera en els últims 3 anys i vols adquirir experiència en la gestió turística i en la promoció de la ciutat de València i els seus programes de producte turístic. Uneix-te a l'equip de Visit València per a formar-te amb nosaltres!
Si vols treballar en la promoció de la ciutat, presenta la teua candidatura per a cobrir esta oferta, la incorporació serà el mes vinent de maig, no ho dubtes!

Oferta de empleo

OFERIX CONTRACTE FORMATIU PER A UN/A TÈCNIC MITJÀ DE GESTIÓ TURÍSTICA EN MERCATS

Data de Publicació: Dijous, 28 Març 2024

Presentació de les sol·licituds:

Si has acabat la teua carrera en els últims 3 anys i vols adquirir experiència en la gestió turística i en la promoció en mercats de la ciutat de València uneix-te a l'equip de Visit València per a formar-te amb nosaltres!

Oferta de empleo

BORSA DE TREBALL TEMPORAL D'INFORMADORS I COMERCIALS TURÍSTICS PER A LA FUNDACIÓ VISIT VALÈNCIA

Data de Publicació: Divendres, 23 Juny 2023

Termini de presentació: Des de Dissabte, 24 Juny 2023 fins el Dilluns, 3 Juliol 2023

Presentació de les sol·licituds:

Uneix-te a l'equip de Visit València!

Si eres un apassionat del turisme i de València i t'agrada l'atenció al públic, ara pots aportar valor als turistes que ens visiten.

Estem preparant la borsa de treball d'informadors i comercials turístics amb la qual en els pròxims mesos cobrirem aquelles necessitats de personal que sorgisquen en les nostres oficines de turisme.

Si vols treballar ajudant a descobrir la nostra ciutat i els seus voltants, no ho dubtes.

inscripcions tancades

Oferta de empleo

Borsa de treball d'informadors turístics

Data de Publicació: Dimecres, 8 Juny 2022

Termini de presentació: Des de Dimecres, 8 Juny 2022 fins el Dilluns, 20 Juny 2022

Presentació de les sol·licituds:

Uneix-te a l'equip de Visit València!

Estem preparant la borsa de treball d'informadors turístics amb la qual en els pròxims mesos cobrirem aquelles necessitats de personal que sorgisquen en les nostres oficines de turisme.

De la mà de *Manpower *Group, i fins al pròxim 20 de juny, pots pujar la teua candidatura a la pàgina web que hem preparat

Inscriu-te ací

OFERTA DE CONTRACTE PER A UN/A TÈCNIC/A de JURÍDIC EN PRÀCTIQUES

Data de Publicació: Dimecres, 30 Març 2022

Termini de presentació: Des de Dimecres, 30 Març 2022 fins el Dimecres, 20 Abril 2022

Presentació de les sol·licituds:

Els candidats hauran d'aportar fotocòpies (preferiblement compulsades) dels documents que acrediten els requisits i mèrits a valorar, en un sobre que s'entregarà en el registre de la Fundació Visit València, Av. de les Corts Valencianes, 41 (CP 46015), València abans del termini establit. En el sobre s'haurà d'incorporar, a més, fotocòpia de DNI i un curriculum vitae. El sobre farà referència a “OFERTA DE CONTRACTE EN PRÀCTIQUES PER A UN TÈCNIC JURÍDIC”.
Aquesta documentació serà acarada amb originals o fotocòpies compulsades, després del procés de selecció, únicament en els casos idonis per a la seua possible contractació.

El termini de presentació de candidatures acabarà el 20 d'abril de 2022 a les 14h.