PROFESSIONALS

Descobreix les diferents empreses i els programes de producte de la Fundació Visit València

Servicios para Eventos

Visit València disposa en l'actualitat de deu  programes de producte que incorporen al sector en tot el procés de disseny i execució de l'elaboració de plans i accions de promoció. Cada programa es gestiona des d'un comité executiu.

Veure més Programes de producte
Visit València Foundation

Les empreses més importants del sector col·laboren amb Visit València en la promoció de la ciutat de València en l'àmbit turístic. Fundació Trinidad Alfonso, El Corte Inglés, Transavia, Bonaire, Tele Taxi, Ciutat de les Arts, Oceanogràfic.

Veure més Empreses col·laboradores
blalace turistico valencia2019
Si eres membre de la fundació, accedeix des d'ací al portal de l'associat per a editar el teu contingut
ASSOCIATS Zona Privada d'Associats
asociados visitvalencia
Si la teua empresa està a València i es dedicada a activitats turístiques descobreix com pots formar part de la nostra fundació.
UNEIX-TE Uneix-te a la nostra Fundació