FALLAS

Després de la declaració de les Falles com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la UNESCO, aquest grup de treball desenvolupa i impulsa les estratègies promocionals per a atorgar una visibilitat cada vegada major i posar en valor la seua singularitat i autenticitat.

Les Falles són un reflex de la cultura i el caràcter valencià, per la qual cosa cada any són reclam per a milers de visitants que desitgen descobrir aquesta festa única en el món.

• Fundaciò Visit València
  • Gremio de Artistas Falleros
  • CEV
  • Concejalía de Turismo
  • Concejalía de Cultura Festiva
  • Turisme Comunitat Valenciana
  • JCF
  • Federación de Fallas de Especial
  • Fallas de 1ª
  • Interagrupación de Fallas

LGTBI

València és una ciutat oberta, inclusiva i respectuosa. Forma part d'aqueix grup de ciutats que donen visibilitat a la diversitat. Una ciutat hospitalària i cosmopolita, per a visitar tot l'any!

En aquest marc i amb la finalitat d'implicar a tots els actors socials i empresarials vinculats al col·lectiu, el grup de treball per a analitzar i consensuar els temes relatius al turisme LGTBI.

• Fundació Visit València
  • Associació d'Empreses i Professionals per Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals de la Comunitat Valenciana (AVEGAL)
  • LAMBDA València, colectiu de lesbianes, gais, transsexual i bisexuals
  • DRACS Club deportiu